My Everything - Lee Min Ho

Sunday 14 July 2013

Sahabat Selamanya



Sahabat Sejati

"Sebaik-baik sahabat di sisi Allah ialah orang yang terbaik terhadap temannya dan sebaik-baik jiran di sisi Allah ialah orang yang terbaik terhadap jirannya" (HR al-Hakim)




Note : Sahabat? Kawan? Teman? BFF? Macam-macam istillah lagi yang diberi. Korang mesti ada seorang sahabat yang korang rapat kan? Samalah macam saya. Saya ada ramai sahabat. Tapi, tak selamanya kita akan bersama dengan sahabat kita. Macam saya, saya berpisah dengan sahabat saya sebab kami dapat sekolah yang berlainan. Sedihkan? Okay jom tengok gambar sahabat saya.





Hah ini Ellya Syafina. Dia ni lah BFF saya yang paling baik. Sebenarnya saya ada "geng" tapi kalau nak ikut kawan saya secara individu dia ni antara yang paling baik sekali dengan saya.





Hah ini pula Siti Nur Hanisah. Dia ni pun antara BFF saya yang paling baik. Huwwwaaaa!




Kenangan Kita (Bekas Pelajar SK Telok Menegon dan SRA Sungai Kandis 2012)



Best Friends Forever (BFF)

 



 

































 
















Kenangan Terindah
























































 























Team Kita










S.A.H.A.B.A.T.









Wa'alaikumussalam


Harapan : Semoga kita akan tetap berkawan selamanya.

No comments:

Post a Comment